Stronghold I., II. & Crusader játékokhoz szinkronos magyarítás

Letöltő linkek:


Stronghold 1 szinkronos magyarítás:
Drive     Mediafire     Data    4shared 
 
Stronghold Crusader szinkronos magyarítás:
Drive     Mediafire     Data    4shared 
 
Stronghold 2 szinkronos magyarítás:
Drive     Mediafire     Data    4shared 
 

Először is:

          Sziasztok!


Elkészítettem az első három Stronghold játékhoz a szinkronos magyarításokat, pontosabban a Stronghold 1. és 2. részéhez, és ha már lendületben voltam, akkor telepítőbe csavartam a Crusader szinkronját is, hogy a GoG-os verziót is le lehessen magyarítani. :)

Eleinte, csak saját magam részére dobtam össze ezeket, mivel a Crusader magyar hangjaihoz hozzászokva, picit idegenebbnek éreztem a sorozat többi részének hangulatát, azok eredeti angol hangjaival - persze mondom ezt úgy, hogy eredeti nyelven is megvan a játékok hangulata, sőt, kifejezetten egyedi érzést kölcsönöz a game-ekhez az angol szinkron, csupán én épp valami másra vágytam. Azt a feelinget akartam a Stronghold 1-nél és 2-nél is, mint ami a Crusader-ben megvolt. Azt a pluszt, amit a magyar szinkron tett hozzá a játékélményhez - egyébként, szerintem zseniális módon. Így, hát nekileselkedtem, és összeházasítottam a magyar szinkronfájlokat az angol nyelvű játékokkal. Elkészültem vele, kipróbáltam, és nekem bejött; majd több ismerősöm is kipróbálta, és nekik is tetszett...

Aztán eszembe ötlött, hogy talán másoknak is lehet rá igényük, hogy a játékokat, a szöveges magyarításon kívül, picit még inkább magyarosítva; magyar szinkronnal is játszhassák, ezért hát arra gondoltam, hogy elérhetővé teszem minden érdeklődő számára. Létrehoztam hát ezt a blogot, - meg egy szomszédosat is -, és feltöltöttem a telepítőket néhány fájlmegosztó oldalra - és itt tartunk most... :)

A magyarításokról, részletesebben, a tovább mögött...


A magyarításokról:


Stronghold Crusader: Mondanom se kell, hogy a játék magyar nyelven (szinkronnal + szöveggel) jelent meg. Tehát joggal merülhet fel a kérdés, hogy: miért készítettem hozzá szinkronos magyarítást? A válasz egyszerű: bár igaz, hogy az eredeti Stronghold Crusader 2001-ben, magyar nyelven jelent meg, viszont a későbbiekben kiadott Extreme és HD verziói nem, sőt, jelenleg még szöveges magyarítás sincs ezekhez. Így azoknak ajánlom ezt a programot, akik a Crusader ez utóbbi két verziójához keresnek magyarítást.

Stronghold: A játék egy, az egyben a Crusader szinkronját örökölte - katonai egységek, parasztok, írnok, ellenségek, tutorial... Egyedül a két játék kampányának szinkron részei nem egyeztek, így a S1-nél ez maradt eredetiben.

Stronghold 2: Katonai egységek, zsoldosok, parasztok, írnok, ellenségek magyar hanggal szólalnak meg. Kizárólag a kampány és a tutorial szinkron részei, + néhány paraszt megjegyzései maradtak az eredeti hanggal. (További részletek a szöveges fájlban).

Készülőben:


Stronghold Legends szinkronos magyarítása még készülőben. Nem tudom, hogy mikor leszek vele kész, de ha elkészül, tudatni fogom veletek, méghozzá itt, ezen a blogon.

Ill. készítgetek még egy Tűz és Jég dala (Trónok Harca) mini-modot is a Stronghold 2-höz. Picit jobban állok vele, mint a Legends magyarításával, de még korántsem vagyok a finisben. De előbb-utóbb befejezem mindkét projektet, szóval egy kis türelmet kérnék tőletek. :)

Fontos!:


A magyarítások pénzért nem árulhatók és kereskedelmi forgalomba nem hozhatók! A magyarítások ingyenesek, és bárki számára ingyenesen hozzáférhetők!


Végül:


Ha valamelyik link nem működne, de legfőképp, ha az egyik magyarítás teljesen elérhetetlenné válna, kérlek, jelezzétek, s azt újra feltöltöm - valahova!
Egyébként bármilyen megjegyzést, kritikát, tanácsot szívesen fogadok! :)

Remélem, hogy tetszeni fog nektek, amit sikerült kialkotnom! :D

 Jó szórakozást a játékokhoz... :)

            és...

Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Évet kívánok!

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése